A HOTELSTARS nemzetközi szállodai minősítő rendszer célja a vendégek tájékozódásának megkönnyítése és az azonos követelményrendszeren alapuló egységes minőség biztosítása a szállodákban.

Ez egyértelmű előnyt jelent az utazók számára, hiszen ezáltal ugyanazt a minőséget és szolgáltatási színvonalat találják mindenütt, valamennyi, a HOTELSTARS Union-hoz csatlakozott országban. Ezáltal az utazás kiszámíthatóbb, kényelmesebb lesz.

A HOTELSTARS Union követelményeit jelenleg az Európai Unió 17 országában használják. Ezekben az országokban mindenütt ugyanazt nyújtja a három-, négy- vagy ötcsillagos hotel a vendégeknek.

A magyarországi szállodkapacitásnak mára már mintegy 60%-a minősített. A Hotelstars minősítési rendszer 270 feltétel (termék és szolgáltatás) teljesítésén alapszik.

Ezért a HOTELSTARS logó garanciát jelent arra, hogy az adott szálloda jogosan használja a minőséget jelző HOTELSTARS csillagot.

A HOTELSTARS minősítési rendszer hivatalosan 5 kategóriát különböztet meg, azonban azok a szállodák, amelyek a kategórián belül kiemelkednek megjelenésükkel vagy kiemelkedő színvonalú szolgáltatásaikkal, elnyerhetik a superior minősítést.

A kategóriák feltételei

KIVONAT A KÖVETELMÉNYEKBŐL

turista

  • szobánként külön fürdőszoba és WC
  • a szobákat naponta takarítják
  • minden szobában színes TV
  • a szoba berendezéséhez
  • portaszolgálat
  • igénybe vehető telefon és telefax
  • bővített reggeli és italok kínálata
  • csomagmegőrző szolgáltatás

standard

  • büféreggeli
  • olvasólámpa az ágynál
  • törülközők, sampon
  • polcos ruhásszekrény
  • higiéniai cikkek árusítása a szállodában
  • hitelkártyás fizetési lehetőség

komfort

  • 24 órán keresztül elérhető porta (legalább 14 órás működés)
  • idegen nyelven beszélő munkatársak
  • telefon a szobákban
  • internetelérés a szobákban vagy a közösségi térben
  • hajszárító és arctörlő kendő a fürdőszobában
  • cipőtisztító szerek, kérésre külön mosás, vasalás
  • kérésre plusz párna és takaró
  • a vendégpanaszok szervezett kezelése

első osztály

  • 24 órán keresztül elérhető recepció (legalább 18 órás működés)
  • italfelszolgálás a szállodai hallban, bár
  • büfé- vagy a la carte reggeli, szobaszerviz
  • kérésre fürdőköpeny, papucs
  • többféle kozmetikai cikk a fürdőszobában, kozmetikai tükör
  • internetelérés és internet terminál

luxus

  • 24 órás recepció, több nyelvet beszélő személyzettel
  • londiner, kocsirendező ajtónálló
  • concierge szolgáltatás
  • étterem
  • minibár, 24 órás szobaszerviz
  • széf a szobában
  • egyedi kiszerelésű, márkás kozmetikai cikkek a fürdőszobában
  • internet és PC csatlakozás a szobában
  • vasalási és cipőtisztítási szolgáltatás
  • esti ágyazás
  • a szolgáltatások anonim tesztelése

A hotelstars.hu weboldalon részletesebben is megtalálhatja az egyes kategóriák részletes követelményeit.